Maskinrum
Bertel Lund Hansen
2020-08-02 05:52:25 UTC
Jeg er umanerligt træt af den kliché som næsten alle journalister
og politikere bruger. Politikerne skal trække i arbejdstøjet,
finde værktøjskassen frem og gå ned i maskinrummet for at skrue
på knapperne.

Bvadr!
/Bertel
Isachsen
2020-08-02 10:09:04 UTC
Bertel Lund Hansen wrote:
[...]
::
:: Bvadr!
::
:: --
:: /Bertel

Der er nok ingen annen utvei enn å holde seg på betryggende avstand fra
journalister og politikere.
D'herrer er nødt til å holde seg til klichéerne av frykt for ikke å
krenke noen.

Isachsen
Poul E. Jørgensen
2020-08-02 10:48:06 UTC
av frykt for ikke å krenke noen.
Er du helt sikker på det? - Altså at de frygter ikke at krænke nogen?
--
Fjern Z hvis du svarer pr. e-mail.
Remove the Z if replying by e-mail.
Isachsen
2020-08-02 13:43:29 UTC
Poul E. Jørgensen wrote:
:: Den 02-08-2020 kl. 12:09 skrev Isachsen:
::
[...]

En utilgivelig tabbe, som jeg ikke tilgir meg selv. Selvfølgelig er
d'herrer redde for (eller de frykter for) å krenke noen.

Isachsen
Poul E. Jørgensen
2020-08-02 14:57:46 UTC
Post by Isachsen
En utilgivelig tabbe, som jeg ikke tilgir meg selv.
Bare rolig. Den slags kan vi også lave i DK.

Typen har tidligere været behandlet her i gruppen.

Fx
Han vil undgå ikke at komme for sent.
Man må afværge at der ikke sker en ulykke.
Hurtig handling skal forebygge, at smitten ikke breder sig
Sydkoreas defensiv forhindrede, at der ikke blev lukket mål ind.
Dieter Britz
2020-08-05 11:47:33 UTC
[...]
Helt enig.
--