Frøhvalpe ... eller?
Kurt Hansen
2020-07-24 05:09:47 UTC
Vores have myldrer for tiden med bitte små frøer på cirka en centimeter.
Hvad kalder man frøers afkom?

Vi har også vinbjergsnegle, så hvis nogen her er sultne efter skaldyr,
så kom forbi med traileren.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Bertel Lund Hansen
2020-07-24 06:22:55 UTC
Post by Kurt Hansen
Vores have myldrer for tiden med bitte små frøer på cirka en centimeter.
Hvad kalder man frøers afkom?
Jeg kalder dem vist ikke andet end "unger". De holder jo op med
at være haletudser når de har fået ben.
Jan Kronsell
2020-07-24 20:43:27 UTC
Post by Kurt Hansen
Vores have myldrer for tiden med bitte små frøer på cirka en centimeter.
Hvad kalder man frøers afkom?
Jeg kalder dem frøer. De stater som æg, bliver så haletudser og slutter
som frøer - uanset, hvor store de er.

Jan
Kurt Hansen
2020-07-25 05:05:08 UTC
Post by Jan Kronsell
Post by Kurt Hansen
Vores have myldrer for tiden med bitte små frøer på cirka en
centimeter. Hvad kalder man frøers afkom?
Jeg kalder dem frøer. De stater som æg, bliver så haletudser og slutter
som frøer - uanset, hvor store de er.
God pointe. Den køber jeg :-)
--
Venlig hilsen