Jeg forestår ikke helt mine sol celler
Bo M. Mogensen
2023-09-25 11:31:54 UTC
har gjort et par print schreen

https://ibb.co/z4fYzQv

der kan man se solar production i dag = 5. KW

https://ibb.co/jDc31ts
men på den anden er den 7.5

nu er jeg en dør til matematik , men umiddelbart skulle man jo tro de
var ens ???

Mv
Bo
http://bmm9.dk/ukraine.html
Bo M. Mogensen
2023-09-25 11:35:01 UTC
Post by Bo M. Mogensen
har gjor
Det er mig der har skrevet det har fumlet lidt v min sunsite konto og
kan ikke finde ud af at stille det tilbage :( =?
Carl Alex Friis Nielsen
2023-09-27 18:31:12 UTC
Post by Bo M. Mogensen
[...]
Hvor stor er deres max kapacitet?
Hvis det er 0,05% og 0,075% af max er forskellen jo ikke så stor.
Kan de have forskellig grad af renlighed?
Forskellig skygge?
Forskel i vinkel i forhold til solen?
Bo M. Mogensen
2023-10-03 06:16:57 UTC
Post by Carl Alex Friis Nielsen
Post by Bo M. Mogensen
[...]
4.4 Kwh
Post by Carl Alex Friis Nielsen
Hvis det er 0,05% og 0,075% af max er forskellen jo ikke så stor.
Kan de have forskellig grad af renlighed?
Forskellig skygge?
Forskel i vinkel i forhold til solen?
altså midt på dagen står de rent syd ..