at, or not to at
db
2024-05-16 09:16:24 UTC
Jeg lkæste lige i Version 2, en overskrift,
"AI-boom kan presse Japan til øge sin elproduktion med op
til 50 procent"

Der synes at mangle et "at", og jeg har set det flere
gange. På den anden side, skubbes der et ind hvor det
ikke hører til (i min mening), efter hvor, hvornår,
hvorvidt, osv osv. Mærkelig.
db
Bertel Lund Hansen
2024-05-16 10:49:07 UTC
Post by db
[...]
Det er jeg ikke stødt på, men det er klart at det mangler.
Post by db
På den anden side, skubbes der et ind hvor det
ikke hører til (i min mening), efter hvor, hvornår,
hvorvidt, osv osv.
Ja, men det løb er kørt. Det er så almindeligt at det næppe kan stoppes
igen.
--
Bertel
Kolt, Denmark